فیس بوک

حذف و دیلیت اکانت فیسبوک + فوری و ۱۰۰% آسان

آموزش حذف و دیلیت اکانت فیسبوک با لینک مستقیم و با گوشی برای همیشه

فیس بوک برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ توسط آقای مارک زاکربرگ و برخی دیگر از دوستانش طراحی شد و شروع به کار کرد.

این شبکه اجتماعی نیز در ابتدا تنها محدود به استفاده بعضی از دانشجویان بود اما به تدریج استفاده از آن  نیز گسترش بیشتری پیدا کرد و بعدها استفاده از این برنامه برای عموم مردم سراسر جهان آزاد شد. در سال ۲۰۰۵ دو شرکت اکسل پارتنرز و جیم بریز به ترتیب ۱۲.۷ و ۱ میلیون دلار بر روی فیس بوک سرما‌یه‌گذاری کردند.

در نهایت فیس بوک توانست در سال ۲۰۰۹ به طور جز پرمخاطب‌ترین و پرکاربرترین شبکه های اجتماعی دنیا شود.

این برنامه ی شبکه ی اجتماعی قدرتمند در طی سال های طولانی از تولید ش همچنان برنامه ی اصلی برای میلیاردها کاربر در دنیا نیز می باشد که کاربران شبکه های مجازی ترجیح می دهند وقت آزاد خود را در این شبکه اجتماعی سپری کنند و یا حتی به تبلیغ کردن محصولات و یا تولیدات خود در این شبکه ی اجتماعی قدرتمند بپردازند.

با زیاد شدن شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ و … که روی دستگاه‌ های شما نیز نصب می‌شود و شما به راحتی می‌توانید فایل‌های مختلفی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، فیس بوک نیز جزء این دسته از شبکه‌های اجتماعی است که نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.

با به روی کار امدن شبکه های اجتماعی نام برده شده از فیس بوک دیگر مثل سابق استفاده نمی شود و همانطور که می‌دانیم برای ورود به این شبکه اجتماعی حتما باید از فیلترشکن استفاده کنیم در برخی مواقع بنا به هر دلیلی کاربران نیز تصمیم می گیرند که اکانت خود را در این شبکه اجتماعی برای مدت مشخص و یا مدت کوتاهی و یا برای همیشه پاک نمایند.حذف کردن اکانت فیس بوک بسیار ساده می باشد ما اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی دست از سر این شبکه اجتماعی بردارید.

 حذف اکانت فیس بوک به صورت موقت

در برخی مواقع شما تصمیم می گیرید برای مدت کوتاهی از فیس بوک استفاده نکنید. علاوه بر آن نخواهید که کاربران دیگر بتوانند تصاویری که به اشتراک گذاشته اید و یا حتی پروفایل کاربری شما را ببینند و یا به شما پیامی ارسال کنند.

در همچین مواردی فیس بوک این امکان را در اختیار شما قرار داده و آن حذف موقت اکانت فیس بوک می باشد. در این روش با حذف اکانت فیس بوک تمامی اطلاعات شما در فیس بوک برای سایر کاربران ناپدید می شود، در حالیکه اطلاعات شما در پایگاه داده ی فیس بوک به عنوان یک کاربر غیرفعال باقی می ماند و در صورت بازگشت شما به فیسبوک تمامی اطلاعاتتان به طور کامل برگردانده می شوند.

برای حذف اکانت فیس بوک به صورت موقت شما باید ابتدا وارد اکانت خود شوید. پس از ورود به اکانت باید در بالای صفحه و در سمت راست به دنبال علامتی که در تصویر زیر مشخص شده است بگردید و از منوی بازشو گزینه ی setting را انتخاب نمایید.

با ورود به بخش تنظیمات  این صفحه را مشاهده می کنید.

حذف فیس بوک

پس از انتخاب گزینه Security از پنل سمت چپ صفحه ی زیر برایتان باز می شود.

روی گزینه Deactive your account کلیک کنید.

حذف فیس بوک

پس از انجام مرحله ی قبل فیس بوک دلیل شما را برای حذف موقت اکانت می پرسد. می توانید یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید.

حذف فیس بوک

در مرحله ی بعدی از شما پرسیده می شود که برای چه مدتی حضور نخواهید داشت. مدت زمان دت زمان تقریبی عدم حضورتان در فیس بوک را وارد کنید.

حذف اکانت فیس بوک

در مرحله آخر فیس بوک مجددا از شما پسوردتان را سوال می کند. پسورد ورود به اکانت خود را دوباره وارد کرده را و گزینه Deactive now را انتخاب نمایید.

حذف اکانت فیس بوک به صورت دائم

 برای حذف اکانت فیس بوک به صورت دائم شما بایستی ابتدا فیلترشکن خود را فعال و سپس وارد لینک facebook.com/help/delete_account شوید.

سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه ی پروفایل شخصیتان می شوید. در این لحظه، صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایان می شود.

حذف اکانت فیس بوک

در صفحه ی بعدی سوالی از شما پرسیده می شود تا فیس بوک مطمئن شود که موارد امنیتی برقرار است و شما ربات نیستید. سوالاتی همچون تصویر زیر را پاسخ دهید که در آن پرسیده است که در چه تعداد از تصاویر زیر شما تصویر سگ را می بینید.

حذف اکانت فیس بوک

در نهایت برای تایید نهایی دکمه تایید را بزنید. اگر پس از حذف اکانت فیسبوک از این کار پشیمان شدید کافیست در مدت کمتر از ۱۴روز با همان آیدی و پسورد قبلیان وارد فیس بوک شوید و به فعالیت خودتان ادامه دهید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

admin

آموزش حذف اکانت های و حساب کاربری مجازی انواع اپلیکیشن را یکجا گرد آوری کردم. امیدوارم براحتی بتوانید دیلیت اکانت بزنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن